dimecres

QUARESMA... Temps per canviar

Avui, dimecres de cendra, comença la quaresma, un camí de quaranta dies fins a la Pasqua. Són els 40 dies que el bon Jesús passà al desert preparant-se per complir la seva missió, per superar els obstacles que el durien a entregar-se per Amor. Acompanyem-lo!

És un temps per pensar, reflexionar, meditar, com podem ser millors: persones, fills/es, alumnes, amics... un temps de conversió. Mirau aquest vídeo del cantant Juanes, ho explica molt bé:


És temps d'un personatge que arriba a les escoles per fer de calendari que ens indiqui les setmanes que van faltant. Sabeu qui és?

Cada setmana una cama perdrà...

10 comentaris:

Unknown ha dit...

soy Claudia de cuarto me a gustado mucho la cancion

Aula reli ha dit...

Molt bé Claudia, m'alegra que t'hagi agradat, és una cançó molt guapa i acompanyada d'uns dibuixos molt graciosos per explicar el que diu i representa la quaresma. Un 10 CCCC :)

Emma ha dit...

Hola soc n'Emma, de quart. M'ha agradat molt aquest vídeo es molt guapo.

Alba Morata ha dit...

Hola soc na Alba de Quart i me agrada molt aquest calendario es molt original

Aula reli ha dit...

Fantàstic Emma.... Un altre 10 :)

Aula reli ha dit...

Gràcies Alba, de 10...

Sofía🐾 ha dit...

La cançó és preciosa!!!

Marta Jaume de 4t ha dit...

M´ha agradat molt el video es vere el amo es mes important que el dolor.

adriana ha dit...

m'agradat aquest video es molt guapo

Alia chocolate mal ha dit...

hola soc n'alia de quart m'encanta en juanes i sa caso m'agrada mes aun